نمایندگی پاناسونیک
نوشته شده توسط : ihc

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی تعمیرتلویزیون پاناسونیکپاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.

نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش از محصولات زیر پشتیبانی می کند: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش (دی وی دی)، سیستم ‌های سینمای  خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم های پردازش اسناد، دستگاه های فتوکپی و فکس، سیستم های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و…

لذا در بخش تعمیرات ، از خدمات تعمیر سانترال پاناسونیک ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک، تعمیر ماشین های اداری پاناسونیک بهره مند خواهید شد. نمایندگی رسمی پاناسونیک خدمات خود را در تهران ، کرج و شهرستان ها ارائه می نماید.

خدمات نمایندگی پاناسونیک

خدمات نمایندگی پاناسونیک در سطحی تخصصی و حرفه ای به کاربران محترم ارائه می شود. همکاران ما در این مرکز، از میان جمعی از زبده ترین کارشناسان فروش و تعمیرات انتخاب شده اند. این افراد از سالها تجربه در حوزه کاری خود برخوردار بوده و از نیازهای کاربران به خوبی آگاه هستند. به همین دلیل نمایندگی رسمی پاناسونیک، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تعمیر محصولات این کمپانی در بین کاربران شناخته می شود.

برای ارائه هریک از سرویس های ذکر شده، نمایندگی مورد بحث به چند واحد مجزا تقسیم شده است. هریک از این واحدها به تجهیزات و امکانات پیشرفته ای مجهز شده اند و کادر فنی مجرب و زبده ای در آنها فعالیت می کنند. بخش فروش نمایندگی پاناسونیک، با ارائه مشاوره های تخصصی، کاربران را برای خرید محصول مورد نظرشان راهنمایی می کند.

همچنین تعمیرات panasonic نیز به واسطه حضور متخصصین کار کشته و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، همگام با استانداردهای روز دنیا انجام می گردد. اصلی ترین خدمات نمایندگی پاناسونیک عبارتند از:

  • تعمیر تلویزیون پاناسونیک
  • تعمیرات تخصصی لوازم خانگی پاناسونیک
  • تعمیر انواع لپ تاپ در نمایندگی پاناسونیک
  • ترمیم پرینتر پاناسونیک
  • تعمیر سانترال پاناسونیک
  • تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک
  • تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • بررسی و تعمیر تخصصی پروژکتور پاناسونیک
  • فروش سانترال پاناسونیک
  • تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • تعمیر سانترال پاناسونیک

    تعمیر سانترال پاناسونیک یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی در نمایندگی پاناسونیک ارائه می شود. سانترال در واقع یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه برقراری ارتباط را برعهده دارد. سیستم سانترال حکم یک مخابرات کوچک را دارد. تنظیمات خاصی دارد و بسته به تنظیمات خود، خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

    خدمات واحد تعمیر سانترال پاناسونیک از سرویس های حوزه نصب و راه اندازی سانترال از جمله کابل کشی و داکت کشی آغاز می شود و تا ارائه تعمیرات تخصصی و ارتقا سیستم سانترال ادامه دارد. تمامی خدمات این حوزه تضمین شده است. تعمیر سانترال پاناسونیک توسط تعمیرکاران و تکنسین های ماهر و مجرب انجام می شود. تمامی این افراد در حوزه تخصصی خود دارای سال ها تجربه طلایی و طولانی هستند.

    تعمیر پرینتر پاناسونیک

    واحد تعمیر پرینتر پاناسونیک به صورت مجزا و مستقل فعالیت می کند. این واحد تعمیراتی یکی دیگر از بخش های تعمیراتی نمایندگی پاناسونیک است که صفر تا صد خدمات حوزه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری پرینتر پاناسونیک را پوشش می دهد. تمام مدل های پرینتر پاناسونیک از جمله ایستاده، رومیزی، لیزری، جوهر افشان، چند کاره و … در این واحد تعمیراتی بررسی و ارزیابی می شود.

    ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمان بندی شده انواع پرینتر پاناسونیک، ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد پرینتر های پاناسونیک، به‌روز سازی Firmware جهت اصلاح عیب‌ها و اختلال ها، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینتر پاناسونیک و تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی برای پرینتر های پاناسونیک از جمله سرویس های واحد تعمیر پرینتر پاناسونیک است. تمام این سرویس ها با ضمانت نامه کتبی همراه است.

    تعمیر تلویزیون پاناسونیک

    تعمیر تلویزیون پاناسونیک نمونه دیگری از خدمات واحد تعمیرات نمایندگی پاناسونیک است. تلویزیون در دنیای امروز جایگاه بسیار ویژه ای دارد. به هر دلیلی ممکن است درگیر ایرادات و اختلالاتی شود. این دستگاه به دلیل استفاده مداوم و مکرر، استهلاک شدیدی را متحمل می شود. به همین دلیل پتانسیل رویارویی با انواع و اقسام مشکلات را دارد.

    خدمات واحد تعمیر تلویزیون پاناسونیک به گونه ای تنظیم شده است که به راحتی تمام نیازهای کاربران را برطرف می کند. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون های مختلف پاناسونیک در این مرکز بررسی و ارزیابی می شود. مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود و در نهایت سرویسی با کیفیت و منحصر به فرد به کاربر ارائه می شود.

    تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک

    حوزه لوازم خانگی پاناسونیک یکی از حوزه هایی است که کمپانی پاناسونیک به صورت ریز و جزئی در آن فعالیت دارد. از محصولات صوتی و تصویری و انواع یخچال و لباسشویی گرفته تا پلوپز و چرخ و گوشت و … در حوزه لوازم خانگی پاناسونیک قرار دارد. واحد تخصصی تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک تمام این محصولات را تحت پوشش خود قرار می دهد.

    این واحد یکی از مدرن ترین و مجهز ترین واحد های تعمیراتی در حوزه لوازم خانگی پاناسونیک است. تمامی سرویس ها و خدمات مرکز تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک همراه با کارت ضمانت کتبی است. تعمیرکاران به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی دارند که مسیر تعویض را برای آنها سهل و ساده کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    منبع : نمایندگی پاناسونیک





:: برچسب‌ها: نمایندگی پاناسونیک , نمایندگی رسمی پاناسونیک , تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: